Премьер-Министрдің орынбасары – Үкімет Аппаратының басшысы

Ғалымжан Тельманұлы Қойшыбаев

1968 жылы Қызылорда қаласында дүниеге келген.

М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университететін тәмамдаған.

Философия ғылымдарының кандидаты.

  • 1995-2004 жылдары Қазақстан Республикасының Ресей Федерациясындағы Елшілігінің атташесі, үшінші хатшысы, бірінші хатшысы, кеңесшісі, кеңесші-уәкілі болып қызмет еткен.

  • 2004 жылы Қазақстан Республикасының Ұжымдық қауіпсіздік туралы шарт ұйымының жанындағы өкілетті өкілі болған. 

  • 2004-2006 жылдары — Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Бас инспекторы.

  • 2006-2008 жылдары — Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ерекше тапсырмалар жөніндегі елшісі.

  • 2008-2012 жылдары — Қазақстан Республикасының Литва Республикасындағы Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының Латвия Республикасындағы, Эстония Республикасындағы және Финляндия Республикасындағы Төтенше және Өкілетті Елшісі (қоса атқарушы).

  • 2012-2016 жылдары — Қазақстан Республикасының Финляндия Республикасы мен Эстония Республикасындағы Төтенше және Өкілетті Елшісі (қоса атқарушы).

  • 2016-2019 жылдары — Қазақстан Республикасы cыртқы істер министрінің орынбасары.

  • 2019 жылғы 26 наурызда ҚР Премьер-Министрі Кеңсесінің басшысы болып тағайындалды.

  • 2022 жылғы 11 қаңтарда ҚР Президентінің Жарлығымен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің басшысы болып қайта тағайындалды.

  • 2023 жылғы 4 қаңтарда Мемлекет басшысының Жарлығымен ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Үкімет Аппаратының басшысы болып тағайындалды.

  • 2023 жылғы 3 сәуірде Мемлекет басшысының Жарлығымен ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Үкімет Аппаратының басшысы болып қайта тағайындалды.

  • 2024 жылғы 6 ақпанда ҚР Президентінің Жарлығымен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Үкімет Аппаратының басшысы болып  тағайындалды.

 

Өзінің лауазымдық міндеттері аясында келесі мәселелерді үйлестіреді:

  • Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі мен Үкіметінің қызметін ұйымдастырушылық-құқықтық, сараптамалық-талдамалық, кадрлық, ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
  • мемлекеттік аппарат қызметін бюрократиядан арылту;
  • мемлекеттік органдардың әкімшілік реформасын іске асыру;
  • орталық және жергілікті атқарушы органдарды цифрландыру;
  • мемлекеттік органдарды ақпараттық-телекоммуникациялық тұрғыдан қамтамасыз етудің бірыңғай жүйесін, оның ішінде ақпараттық деректер базасын құру;
  • орталық және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимылы;
  • заң жобалау жұмысын жүргізу, норма белгілеуді жетілдіру және нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу, зияткерлік меншік құқықтарын сақтау және қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру.
     

Қазақстанның Премьер-Министрі мен Үкіметі жаңалықтарынан хабардар болыңыз — ресми Telegram-каналға жазылыңыз

Жазылу