Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы №832 Қаулысы

Опубликовано: Дүйсенбі, 25 Маусым 2012

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған Ұлттық іс-қимыл жоспарын бекіту туралы

«Мемлекет басшысының 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауын іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 30 қаңтардағы № 261 Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
1. Қоса беріліп отырған Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары бекітілсін.
2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының  Премьер-Министрі    К. МӘСІМОВ


Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы  № 832 қаулысымен бекітілген
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары


Кіріспе

Елбасы Н.Назарбаев 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша бес жылдық ұлттық жоспарды қабылдау жөнінде нақты міндет қойды.

Аталған міндет Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіруі процесінде де маңызды болып табылады. Еліміз үшін маңызды болып табылатын аталған стратегиялық міндетті шешу жағдайында тұлғаның ең басты функциялық сапалары белсенділік, шығармашыл тұрғыда ойлауға және шешім қабылдай алуға, кәсіби жолын таңдай алуға қабілеттілік, өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады. Бұл функционалдық дағдылар мектеп қабырғасында қалыптасады.

Функционалдық сауаттылықты дамытудың жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында анық көрсетілген. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның физикалық құбылмалы әлемде әлеу­меттік бейімделуін қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады.

Осы Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (бұдан әрі – Ұлттық жоспар) мектеп оқушыларының функциялық сауаттылығын дамыту процесін мазмұндық, оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін қамтиды. Ұлттық жоспар Қазақстан Республика­сындағы білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары ретінде мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту іс-қимылдарының мақсаттылығын, біртұтастығы мен жүйелілігін қамтамасыз етуге арналған.

1.Ұлттық жоспардың мақсаты мен міндеттері
Ұлттық жоспардың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау.

Ұлттық жоспардың міндеттері:
1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу.
2. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау.
3. Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар.
4. Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.
5. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін дамыту.
6. Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-техникалық базасын нығайту.
7. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша ағымдағы жағдайды талдау

«Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет өткен ғасырдың 60-шы жылдары ЮНЕСКО құжаттарында пайда болды және кейіннен зерттеушілердің қолдануына енді. Функционалдық сауаттылық, кеңінен алғанда, білім берудің (бірінші кезекте жалпы білім беруді) көп жоспарлы адамзат қызметімен байланысын біріктіретін тұлғаның әлеуметтік бағдарлану тәсілі ретінде түсіндіріледі. Қазіргі тез құбылмалы әлемде функционалдық сауаттылық адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ өмір бойы білім алуына ықпал ететін базалық факторлардың біріне айналуда.

Функционалдық сауаттылық тұжырымдамасына негізделген анағұрлым танымал халықаралық бағалау зерттемелерінің бірі Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) қолдауымен өткізілетін 15 жастағы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың халықаралық бағдарламасы (Programmer for International Student Assessment – РІSА) болып табылады. РІSА 15 жастағы жасөспірімдердің мектепте алған білімдерін, іскерлігі мен дағдыларын адами іс-әрекеттердің әртүрлі салаларында, сондай-ақ тұлғааралық қарым-қатынас пен әлеуметтік қатынастарда өмірлік міндеттерді шешу үшін пайдалана алу қабілеттерін бағалайды.

РІSА зерттеулері қазіргі уақытта әлемде мектептік білім берудің тиімділігін салыстырмалы бағалаудың әмбебап құралы ретінде қарастырылады. Зерттеу барысында алынған деректер тұтастай оқытудың мазмұны мен әдістері ретінде, сондай-ақ контексті факторлардың (басқару моделі, оқыту тілі, отбасының және т.б әлеуметтік мәртебесі) мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту деңгейіне әсері ретінде білім беру жүйесін дамыту стратегиясын анықтауға негіз болады.

РІSА шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылықтың үш саласы бағаланады: оқудағы сауаттылық, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық. Зерттеу айналым бойынша (үш жылда бір рет) жүргізіледі. Әрбір айналымда функциялық сауаттылықтың қандай да бір түріне ерекше назар аударылады. РІSА бағдарламасының фокусында 2009 жылы оқу сауаттылығы болды.
2009 жылы Қазақстан РІSА зерттеуіне бірінші рет қатысты.

Нәтижелер мыналарды дәлелдейді:
1) қандай да бір күрделі оқу мәтіндерін дәл пайдаланып, олардың көмегімен күнделікті жағдайларда бағдар алуға әзір қазақстандық оқушылардың үлесі – оқу сауаттылығын зерттеуге қатысушылар санының 5%-ын құрайды (ЭЫДҰ елдері бойынша орташа көрсеткіш – 28,6%);
2) нақты бір жағдай үшін нақты модельдермен тиімді жұмыс жасауға, әртүрлі тапсырмаларды дамыту мен кіріктіруге әзір қазақстандық оқушылардың үлесі – математикалық сауаттылықты зерттеуге қатысушылар санының 4,2%-ын құрайды (ЭЫДҰ елдері бойынша орташа көрсеткіш – 16% қатысушы);
3) жаратылыстану ғылымдарының рөлі туралы қорытынды жасауды талап ететін тиімді жұмыс жасауға, әртүрлі жаратылыстану пәндерінен түсініктемелерді таңдауға және біріктіруге, осы түсініктерді өмірлік жағдаяттарға тікелей қолдануға дайын қазақстандық оқушылардың үлесі – жаратылыстану ғылыми сауаттылығын зерттеуге қатысушылар санының 3,6%-ын құрайды (ЭЫДҰ елдері бойынша орташа көрсеткіш – 20,5%).
Бұл ретте TIMSS зерттеулерінде қазақстандық оқушылар жоғары нәтижелер көрсетуде.
Осылайша, Қазақстанның PISA мен TIMSS-қа қатысу нәтижесі республикадағы жалпы білім беретін мектептер педагогтерінің мықты пәндік білім беретіндігін, бірақ оны нақты өмірдегі жағдайларда пайдалануға үйретпейтіндігін көрсетеді.

3. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту тетіктері
РІSА зерттеулері бойынша көш басында тұрған елдердің (Австралия, Финляндия, Жапония, Жаңа Зеландия, Италия, Оңтүстік Корея және т.б.) нәтижесі көрсеткендей, оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді:
1) білім беру мазмұны (ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары);
2) оқыту нысандары мен әдістері;
3) білім алушылардың оқудағы жетістіктерін диагностикалау мен бағалау жүйесі;
4) мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары;
5) мектепті басқару моделі (қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі);
6) барлық мүдделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы;
7) ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді рөлі.

Төменде ұсынылған қазақстандық оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту тетіктері жоғарыда аталған факторлар есебінен анықталды.

Білім стандарттарын, оқу бағдарламалары мен жоспарларын жаңарту
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту қазіргі 11 жылдық сияқты 12 жылдық мектептің Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын (МЖБС) жаңарту шеңберінде білім берудің басым мақсаттарының бірі ретінде айқындалады.
Бұл ретте функционалдық сауаттылықты дамыту нәтижесі білім алушылардың жастарға алған білімдерін практикалық жағдайларда тиімді және әлеуметтік бейімделу процесінде сәтті пайдалануға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттіліктер жүйесін меңгеруі болып табылады. Негізгі құзыреттілік – бұл мемлекеттің орта мектепті бітіруші тұлғаның сапасына МЖБС-да және оқу бағдарламаларында көрсетілген білім беру нәтижелері түрінде қоятын талаптары.
Орта мектепті бітірушінің мынадай негізгі құзыреттіліктері белгіленген:
Басқарушылық (проблеманы шешу қабілеті);
Ақпараттық (өзіндік танымдық қызметке қабілеті немесе өмір бойы білім ала білуі);
Коммуникативтік (қазақ, орыс және ағылшын (шет) тілдерінде ауызша, жазбаша және нәтижелі қарым-қатынас жасауға қабілеті);
Әлеуметтік (әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілеті);
Тұлғалық (өзіндік іске асыру, өзін-өзі жетілдіру, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау, төзімді болу қабілеті);
Азаматтық (қазақстандық сана-сезім мен мәдени ұқсастық негізінде өзінің отаны үшін жауапкершілікті сезіну қабілеті)
Технологиялық (тиімді пайдалану деңгейінде технологияларды, оның ішінде ғылыми, сандық технологияларды пайдалану қабілеті).
Негізгі құзыреттіліктен басқа жекелеген пәндік салалар шеңберінде пәндік құзыреттілік: оқу пәні шеңберінде меңгерілген ерекше білім, іскерлік, дағды ерекшеленеді.
Негізгі және пәндік құзыреттіліктің білім берудің нәтижесі ретінде нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы және уақыты анықталған болуы қажет.
Оқу бағдарламалары, сондай-ақ, мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға және негізгі, пәндік құзыреттіліктерге қол жеткізуге бағдарланады.
PISA зерттеуінде табысты елдердің (Оңтүстік Корея, Жапония, Қытай, Гонконг және т.б.) тәжірибелерін ескере отырып, жоспардың инварианттық (міндетті) және вариативтік (мектептің таңдауы бойынша) бөліктері арасындағы тиімді пропорцияны анықтау есебінен оқу жоспарын реттеудегі мектептер дербестігінің сәйкес деңгейі қамтамасыз етілетін болады. Оқу жоспарлары оқу әдебиетін, математиканы оқыту және жаратылыстану-ғылыми, ақпараттық, тілдік сауаттылықты қалыптастыру үшін оқу сағаттарының қажетті санын бөлуді қарастырады.

Оқыту нысандарын, әдістері мен технологияларын жаңарту
Оқыту нысаны мен әдістерін жаңарту елдегі жалпы білім беретін мектептерге Назарбаев Зияткерлік мектептерінің (НЗМ) тәжірибесін тарату және баланың оқуға қызығушылығын тудыратын қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалану есебінен қамтамасыз етіледі.
Білім беру нәтижелеріне табысты қол жеткізуді, алған білімін оқу және практикалық қызметте пайдалана алуын қамтамасыз ететін логикалық, конструктивті және сыни тұрғыда ойлау негіздерін қалыптастыру үшін оқытудың тиімді нысандары мен әдістері енгізілетін болады.
Жоғары оқу орындарының, «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДБҰ педагогикалық шеберлік орталықтары мен «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығының өңірлік орталықтарының базасында педагог кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламаларының мазмұны жаңартылып, іске асырылатын болады.
Мұғалімнің кәсіби-жеке тұлғалық құзыреттілігін диагностикалау жүйесі әзірленетін болады. Мұғалімдердің оқытудың инновациялық әдістерін, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайлануы қолдау табатын болады. Мұғалімдер мен оқушыларға қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып ең үздік оқытушылардың сабақтарына қатысу қолжетімділігі ұсынылатын болады.
Интерактивті, инновациялық, жобалық-зерттеу технологияларын, сандық инфрақұрылымдарды пайдалана отырып, сынып ұжымын жаппай оқыту нысанынан әрбір білім алушының жеке білім беру аймағын іске асыруға ауысу қамтамасыз етілетін болады.
Бұл ретте оқушыларға басы артық абстрактілі-теориялық білім мен тапсырмалар беру жойылады. Ол оқу процесін неғұрлым икемді етіп, практикалық бағыттауға мүмкіндік береді.
Оқыту нысандары мен әдістерін түбегейлі жаңарту мұғалім мен оқушы арасындағы әріптестік және достық қарым-қатынастың орнауына ықпал ететін болады.

Мектеп оқушыларын оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін дамыту
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту процесі оқу қызметінің барлық түрлерінің нәтижелілігін оқу материалын меңгерудің процессуалды жағын және жеке тұлғалық қасиеттердің пайда болуын есепке алатын бағалаудың жаңа жүйесін енгізуді айқындайды.
Сырттай бағалау әрбір деңгейді аяқтау бойынша білім алушының оқу жетістіктерінің мәлімделген нәтижелерге (ҰБТ, ОЖСБ және т.б.) сәйкестігіне, сондай-ақ халықаралық зерттеулерге (TIMSS, PISA және PIRLS) қатысуы арқылы жүзеге асырылатын болады.
Іштей бағалау нақты тұлғалық жетістіктерді белгілеу үшін оқу пәні бойынша оқыту сапасын диагностикалау арқылы және МЖБС өлшемдеріне сәйкестігі (аралық және қорытынды бағалау) арқылы жүзеге асырылады.
Білім алушылардың өзін-өзі бағалауы өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі жетілдіру үшін жеке жетістіктерін (білім алушының өзін-өзі бағалауы және жетістіктерін есепке алуы үшін портфолио) бағалау арқылы жүзеге асырылады.
Критериялық бағалау жүйесі енгізілетін болады: білім алушының оқу жетістіктерінің МЖБС-да белгіленген мәлімделген нәтижелерге (өлшемдерге) сәйкестігін бағалау. Бағалауға МЖБС-да және оқу бағдарламаларында мәлімделген барлық білім беру нәтижелері, сондай-ақ негізгі және пәндік құзыреттіліктер жатады.
Мониторинг нәтижелері білім алушының функционалдық сауаттылығының даму динамикасын, мектеп оқушыларының, мұғалімдер мен мектептердің жетістіктерін бағалауды, сондай-ақ стандарттарды, оқу бағдарламалары мен оқулықтарды жаңарту іс-шараларының тиімділігін қамтамасыз етеді.

Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын қамтамасыз ету
Отбасы балаға жастайынан адами құндылықтарын танытып, саналы және өнімді өмір сүруге бағдар беруге міндетті. PISA-2009 зерттеуі функционалдық сауаттылық деңгейіне ата-аналардың балаларды оқыту мен дамыту процесіне қатысуы оң әсер ететіндігін көрсетті.
Сондықтан да ата-аналардың баланы жақсы тануына, оны түрлі жағдайда көре алуына, үлкендерге баланың жеке ерекшелігін танытуға, олардың қабілеттерін дамытуға, өмірлік құнды бағдарын қалыптастыруға, жағымсыз мінез-құлықтарынан арылтуға көмек беруге мүмкіндік беретін функционалдық сауаттылығын арттыру әдіснамасы әзірленеді.

Ата-аналарды мектеп өміріне белсенді тартуға бағытталған іс-шаралар жүйесі әзірленеді: қамқоршылық кеңесін, ата-аналар қауымдастығын, ата-аналар университетін құру. Аталған қоғамдық институт әрбір білім алушының отбасымен әріптестік қарым-қатынас орнатуға, отбасы мен мектеп мүдделерін өзара қолдап, ортақ жағдай жасауға әсер етеді. Бұл ретте мектеп есептілігінің және оқушылардың оқу жетістіктері мен мектеп қызметі туралы қауымдастыққа толық және ашық ақпарат ұсынудың барабар деңгейі қамтамасыз етіледі.

Қосымша білім беруді дамыту
Білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал ететін факторларға PISA көшбасшы елдері оқушыларды қосымша біліммен және мектептен тыс сабақтармен қамтуды жатқызады.
Қосымша білім беру мазмұны жаңаратын болады, балалардың интерактивті парктерін, технопарктерін, балалардың ғылыми мұражайларын құру арқылы оқытудың жаңа технологиялары және интерактивтік, инновациялық, ұйымдастыру нысандары енгізіледі. Сапалы бейінді оқытуды ұйымдастыру үшін жас техниктердің, натуралистердің, туристердің жұмыс істеп тұрған станциялары қазіргі заманғы интерактивтік техникамен, жабдықтармен және технологиялармен жарақтанды­рылатын болады.
Жалпы білім беретін мектептегі және мектептен тыс ұйымдардағы әртүрлі бағыттағы үйірмелер, секциялар желісін кеңейту есебінен балаларды қосымша білім берумен қамту ұлғайтылады. Басты назар ғылыми-зерттеу жобаларына, техникалық шығармашылыққа, өнертапқыштыққа, модельдеуге, нанотехнологияларға, робот техникасына, легожобалауға және т.б. аударылады.
Тұлғаның бейімділігін, қажеттілігін қанағаттандыруды, қызығушылығын, қабілетінің дамуын ескере отырып, білім беру ресурстарына (функционалдық сауаттылығына) қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін қосымша білім беру ұйымдары мен жалпы білім беретін мектептердің қызметін біріктіру қамтамасыз етіледі. Жалпы біріктіру тұлғаның кәсіптік тұрғыда өзін-өзі анықтауына және оқушыда шығармашылық және инновациялық қызметке деген қажеттілікті қалыптастыруға ықпал ететін болады.
Қосымша білім беру ұйымының әлеуметтік қорғалмаған отбасылардан шыққан оқушылар мен мүмкіндігі шектеулі балаларды тартуы арқылы әлеуметтік маңызы артатын болады.
Осылайша, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі білім беру мазмұнын жаңарту, оқу бағдарламаларын, оқулықтарды жасау, мұғалімдердің біліктілігін арттыру және оларды қайта даярлау бағдарламаларын қайта қарау, оқушылардың алған білімін оқу және практикалық жағдайларда қолдану қабілеттеріне мониторинг жүргізу бойынша бірқатар пәрменді шаралар қабылдауы, сондай-ақ мектеп оқушыларын оқытуды барабар материалдық-техникалық, психологиялық-педагогикалық және техникалық жағдайлармен қамтамасыз етуі қажет.

4. Ұлттық жоспарды іске асырудан күтілетін нәтижелер
Ұлттық жоспарды іске асыру мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша мемлекеттік органдардың, кәсіби қоғамдастықтардың, үкіметтік емес ұйымдардың, ата-аналардың қызметін жалпы үйлестіруді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Ұлттық жоспардың негізгі орындаушылары Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі, ведомстволық бағынысты ұйымдары, «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДБҰ, жергілікті атқарушы органдар болып табылады.
Ұлттық жоспарды орындаудың нәтижесінде 2017 жылға қарай қазақстандық мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін мынадай жағдайлар жасалатын болады:
1. Ғылыми-зерттеу жағынан қамтамасыз ету:
1) функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мен дамытудың ғылыми-әдіснамалық негіздері, құзыретті білім беру парадигмасында мектепті басқару жүйелері анықталды;
2) функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мен дамытуға бағытталған іс-шараларды ғылыми-зерттеушілік, сараптамалық-талдамалық алып жүру қамтамасыз етілді;
3) балалардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектеп оқушыларының өмірлік бағдарының мәнін, ата-аналардың рөлін диагностикалау қамтамасыз етілді.
2. Білім беру мазмұнын жаңарту:
1) мемлекеттік стандарттар мен оқу бағдарламалары функционалдық сауаттылық пен құзыреттілік тәсіліне бағытталған білім беру мазмұнын қамтамасыз етеді;
2) оқу жоспарлары тұлғалық жетілуді қамтамасыз ететін білім беру вариативтілігін, коммуникативті дағдыларды қалыптастыратын білім алудағы дербестікті, ақпарат пен технологияны пайдалана білуді, проблемаларды шешуді, іскерлік пен сыни тұрғыда ойлауды қарастырады.
3. Оқу-әдістемелік қамтамасыз ету:
1) практикаға бағдарланған оқулықтар әзірленді;
2) жаңартылды, мектеп оқушыларының тұлғалық бағдарын, білім берудің саралануын, практикалық бағытын, дифференциациясын, тәжірибелік бағыттылығын қамтамасыз ететін қазіргі заманғы технологиялар мен ұстанымдар педагогтердің практикасына табысты енгізілді;
3) мектеп оқушыларын оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ақпараттандыру мен пайдалану деңгейі артты;
4) мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға қойылатын талаптар мен тәсілдердің кешенділігі және біртұтастығын қамтамасыз ететін мектептің, отбасы мен қоғамның әлеуметтік өзара әрекетінің мазмұны мен нысаны жаңартылды;
5) тұлғаның кәсіби қалыптасуына ықпал ететін қосымша білім берудің беделі қамтамасыз етілді. Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің 50 %-ы қосымша біліммен қамтылды;
6) ата-аналардың алғашқы кезекте балалардың білім алуға және тұлғалық қызығушылықтарын қамтамасыз етуге назарын аударуды және белсенділігін арттыруды туғызатын ата-аналардың функционалдық сауаттылығы артты.
4. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және оған мониторинг жүргізу жүйесі:
1) білім нәтижелерін тәуелсіз мониторингтік зерттеулер жүргізілді, сыни тұрғыда бағалау, білім алушылардың өзін-өзі бағалау жүйесі енгізілді;
2) стандарттарды, оқу бағдарламалары мен оқулықтарды одан әрі жетілдіру үшін ұсынымдамалар әзірленді;
3) жазбаша тапсырмаларды қоса алғанда білім алушылардың құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін анықтауға бағытталған тестілеу тапсырмаларының базасы қалыптастырылды;
4) оқушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық бағдарламада (PISA) 50-55 орындарға және 4, 8-сыныптардағы оқушылардың математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын бағалау бойынша (TIMSS) 10-15 орындарға қол жеткізілді.
5. Материалдық-техникалық база:
1) білім беру мазмұнының стандарттары мен сабақтан тыс іс-әрекет бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету үшін мектептің материалдық-техникалық базасы жаңартылып, нығайтылды;
2) базалық мектептік білім берумен біріктіру міндеттерін шешу үшін қосымша білім беру ұйымдарының қазіргі заманғы жабдықтармен жарақтандырылуы және балаларға негізгі: көркем-эстетикалық, ғылыми-техникалық, экологиялық-биологиялық, туристік-өлкетанушылық, оқу-сауықтыру және т.б. бағыттар бойынша қосымша білім беру мазмұнын дамыту мәселелері шешілді.
Жалпы алғанда, Ұлттық жоспарды жүйелі және одан әрі іске асыру Қазақстанның ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін жалпы әлемдік үрдістер мен ХХІ ғасырдың білім беру мазмұнына және функциялық сауаттылықтың дамуына қойылатын талаптар контекстінде арттыруға мүмкіндік береді.
5. Қажетті қаржы ресурстары
Ұлттық жоспардың іс-шараларын мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру көлемі 24,6*млрд. теңгені, оның ішінде республикалық бюджеттен 22,7 млрд. теңгені құрайды:
2012 жылы – 1,3 млрд.теңге;
2013 жылы – 6,6 млрд.теңге;
2014 жылы – 4,6 млрд.теңге;
2015 жылы – 5,7 млрд.теңге;
2016 жылы – 4,5 млрд.теңге.
Ұлттық жоспардың іс-шараларын жергілікті бюджеттен қаржыландыру жыл сайын тиісті жергілікті бюджеттен білім беру жүйесін дамытуға бөлінетін қаражат шегінде жүзеге асырылатын болады.
*Ұлттық жоспарды қаржыландыру көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық бюджетті бекіту кезінде нақтыланатын болады.
6. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдайлар жасау жөніндегі іс-шаралар жоспары
№    Іс-шаралар    Аяқталу нысаны    Жауапты орындау-шылар    Іс-шараларды іске асыру мерзімі    Ұсынылатын шығыстар (млн. теңге)    Қаржылан-
дыру көзі
1    2    3    4    5    6    7
1.Ғылыми-зерттеушілік қамтамасыз ету
1    «Білім алушылардың функционалдық сауаттылығының білім деңгейлері бойынша ғылыми-әдістемелік негізі»
зерттеуін жүргізу    Талдамалық баяндама    БҒМ    Желтоқсан 2013-2014 жылдар     40,0    Республи-калық бюджет
2    «ХХІ ғасыр мектебі:басқару проблемалары мен келешегі (Білім беру сапасын функционалдық сауаттылықты дамытуды қамтамасыз ету факторы ретінде басқару)» зерттеуін жүргізу    Талдамалық баяндама    БҒМ    2013 жылғы желтоқсан
46,0    Республикалық бюджет
3    «Педагогтің кәсіби тұлғалық құзыреттілігін анықтау» атты зерттеу жүргізу    Баяндама    БҒМ    2014 жылғы желтоқсан 3,5    Республикалық бюджет
4    «Жасөспірімдердің өмірлік құндылықтарын мониторингілеу және бағалау»
әлеуметтік зерттеуін жүргізу    Баяндама, әдістемелік ұсынымдама    БҒМ    2013, 2016 жылдар, желтоқсан
153,6    Республикалық бюджет
2. Білім беру мазмұны: стандарттар, оқу жоспарлары, бағдарламалар
5    Мектеп оқушыларының функциялық сауаттылығын қалыптастырудағы әлемдік және отандық әдістерді зерделеу    Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныс    БҒМ    2013 жылғы, маусым     76,9    Респуб-ликалық бюджет
6    11 жылдық мектепке арналған оқу бағдарламаларын әзірлеу және бекіту    Бұйрық    БҒМ    2012 жыл    114,4    Респуб-ликалық бюджет
7     «Негізгі ережелер», 12 жылдық бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру» МЖБС түзетулер енгізу    Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы    БҒМ    2012-2013 жылдар    16,8    Респуб-ликалық бюджет
8    12 жылдық мектептерге, оның ішінде 3 тілде білім беретін мектептерге арналған білім беру бағдарламаларын әзірлеу және бекіту     Бұйрық    БҒМ    2013 жыл    65,8    Респуб-ликалық бюджет
9    «Бейіндік мектепке» арналған (11-12 сынып) бейіндік оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын әзірлеу және бекіту    Бұйрық    БҒМ    2013 жыл    2,2    Республикалық бюджет
10    Шетелдік әріптестермен бірлесіп, Кіріктірілген білім беру бағдарламаларын (оқу бағдарламалары, ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді оқу жоспарлары, мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар, сынақтан өткізу, мұғалімдерді әдістемелік қолдау) әзірлеу. НЗМ тәжірибелерін еліміздегі 35 жалпы білім беретін мектепке енгізу    БҒМ-ге ақпарат    НЗМ ДББҰ    2013-2016 жылдар    7548,1    Респуб-ликалық бюджет
11    Оқу және жазу арқылы дамыта оқыту мен сыни тұрғыда ойлау технологияларының бағдарламаларын іске асыру    Оқу бағдарламалары, технологиялар    БҒМ, ҮЕҰ    2012-2016 жылдар    Қарастырылған қаражат шеңберінде    Респуб-ликалық бюджет
12    Ата-аналардың функционалдық сауаттылығын дамыту мәселелері бойынша ата-аналарға арналған семинарлардың бағдарламаларынәзірлеу    Семинарлар бағдарламасы    БҒМ    2013 жыл    1,5    Республикалық бюджет
3. Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету
13    Функционалдық сауат-
тылықты қалыптастыруға бағытталған сабақтарды ұйымдастыру (білімнің деңгейлері мен бағыттары бойынша) әдістемелік нұсқаулығын әзірлеу    Нұсқаулық    БҒМ    2014 жыл    18,0    Респуб-ликалық бюджет
14    Халықаралық тәжірибені ескере отырып оқулықтарды және ОӘК әзірлеу     Оқулықтар макеті    БҒМ    2012-2015 жылдар    Көзделген қаражат шегінде    Республикалық бюджет
15    Оқулықтарға жөне ОӘК оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту критерийлеріне сәйкес сараптама жүргізу     Сараптамаға техникалық тапсырма    БҒМ    2012-2015 жылдар    Көзделген қаражат шегінде    Респуб-ликалық бюджет
16    Қосымша білім беру ұйымының (жас натуралистер, техниктер бекеті және т.б) қызметін бейіндік мектеп бағдарламаларымен біріктіруді қамтамасыз ету     Әдістемелік ұсыным    БҒМ    2014 жыл    3,5    Респуб-ликалық бюджет
17    «Отанымыздың елордасы – Астанамен танысамыз» атты өлкетану жобасын жаппай оқу қорының қаражаты шеңберінде іске асыру    БҒМ-ге ақпарат     ЖАО    2013-2016 жылдар    330,0    Жергілікті бюджет
18    Мектеп оқушыларының функционалдық сауатты-
лығын дамыту бағдарламасы бойынша ата-аналарға семинарлар өткізу    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ
ЖАО    2013-2016 жылдар    20,0    Респуб-ликалық бюджет
19    «Үздік орта білім беру ұйымы» конкурсын ұйымдастыру    БҒМ-ге ақпарат    ЖАО    2012-2016 жылдар    1260,7    Жергілікті бюджет
20    «Білім» телеарнасында «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы» бағдарламалар топтамасын шығаруды ұйымдастыру     Телебағдарламалар топтамасы    МАМ БҒМ    2013-2016 жылдар    Көзделген қаражат шегінде    Респуб-ликалық бюджет
21    «Темірқазық», «Экоәлем» балалардың ғылыми-техникалық, экологиялық-биологиялық журналдарын әзірлеу және басып шығару     Журналдар    БҒМ    2012-2016 жылдар    12,0    Респуб-ликалық бюджет
22    Балаларға арналған www.ziyatker.kz ғылыми-танымдық сайтын құру және қолдау көрсету    сайт    БҒМ    2012-2016 жылдар    15,0    Респуб-ликалық бюджет
4. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және оған мониторинг жүргізу жүйесі
23    «Қазақстанның жалпы білім беретін мектептеріндегі 6,10-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау» атты тәуелсіз мониторингтік зерттеу жүргізу    Талдамалық есеп    БҒМ    2013 жыл    28,6    Респуб-ликалық бюджет
24    «Қазақстанның жалпы білім беретін мектептеріндегі 9-сынып оқушыларының білім жетістіктерін бағалау» атты тәуелсіз мониторингтік зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу     Талдамалық есеп    БҒМ    2013,
2014 жылдар    55,9    Респуб-ликалық бюджет
25    Жыл сайын оқу жетістігін сырттай бағалауға (ОЖСБ), ҰБТ және халықаралық зерттеулерге мониторинг жүргізу    Талдамалық есеп     БҒМ    2012-2016 жылдар    Көзделген қаражат шегінде    Респуб-ликалық бюджет
26    Математикалық, жаратылыстану және оқу сауаттылығының қалыптасуын тексеру үшін тест тапсырмаларының базасын қалыптастыру (9-10 сыныптар)     Мониторинг бойынша есеп    БҒМ    2013 жыл    71,0    Респуб-ликалық бюджет
27    Оқушылардың бейімділіктерін бейіналды диагностикалауды, педагогтер мен психологтардың кәсіби құзыреттіліктеріне консультация жүргізуді және дамытуды қамтамасыз ету    БҒМ-ге ақпарат     БҒМ ЖАО    2012-2016 жылдар    1250,0    Респуб-ликалық бюджет
28    «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға ата-аналардың ықпалын бағалау» зерттеуін жүргізу
Талдамалық есеп    БҒМ    Желтоқсан 2015 жыл    22,7    Республикалық бюджет
5. Мектептердің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-техникалық базасы
29    Жалпы білім беретін мектептерді әмбебап техникалық зертханалармен қамтамасыз ету    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымины ЭДСМ
ЖАО    2013-2015 жылдар    4000,0    Республикалық бюджет
30    Аудандық әдістемелік кабинеттерді жабдықтар кешенімен қамтамасыз ету    БҒМ-ге ақпарат    ЖАО    2013-2015 жылдар    365,4    Жергілікті бюджет
31    Астана қаласы оқушылар сарайының құрылымында балалар мен жасөспірімдерге арналған Ұлттық интерактивтік парк құру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ, Астана қаласы әкімдігі    2012 жыл    870,0    Республикалық бюджет
32    Алматы, Павлодар, Өскемен, Жаңаөзен, Шымкент, қалаларындағы оқушылар сарайларының құрылымында балалар мен жасөспірімдерге арналған 5 ұлттық зияткерлік паркін құру     БҒМ-ге ақпарат    БҒМ, ЖАО    2013-2016 жылдар    2175,0    Респуб-ликалық бюджет
33    167 үйді, шығармашылық орталықты, жас техниктер бекетін «Робототехника» кешенімен жарақтандыру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымині ЭДСМ ЖАО    2013-2015 жылдар    734,9    Республикалық бюджет
34    18 жас натуралистер бекетін жылыжайға арналған жабдықтар кешенімен жарақтандыру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымині ЭДСМ ЖАО    2013-2015 жылдар    45,0    Республикалық бюджет
35    20 балалар мен жасөспірімдер туристік бекетін қазіргі заманғы жабдықтармен жарақтандыру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымині ЭДСМ
ЖАО    2013-2015 жылдар    324,0    Республикалық бюджет
36    Астана, Алматы қалаларындағы, Оңтүстік Қазақстан, Ақмола, Павлодар облыстарындағы 5 жыл бойы сауықтыру орталығын қазіргі заманғы тренажер залдарымен жарақтандыру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымині ЭДСМ ЖАО    2013-2015 жылдар    25,0    Респуб-ликалық бюджет
37    202 балалар музыка мектебін қазіргі заманғы жабдықтармен жарақтандыру    БҒМ-ге ақпарат    БҒМ Қаржымині ЭДСМ ЖАО    2013-2015 жылдар    4678,8  Республикалық бюджет
Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:
НЗМ ДБҰ    – «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы
МЖББС    – Мемлекеттік жалпы білім беру стандарты
ЖАО    – жергілікті атқарушы органдар
БҒМ    – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Қаржымині    – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі
ЭДСМ    – Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда
министрлігі
МАМ    – Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі
НЗМ    – Назарбаев Зияткерлік мектептері
ҮЕҰ    – үкіметтік емес ұйымдар
ОҚО    – Оңтүстік Қазақстан облысы
ОӘК    – оқу-әдістемелік кешені

 


Жаңалықтар тізбегі
22 Қаңтар 2020, 15:26
Мемлекет басшысы Жоғары Сот Кеңесінің төрағасы Талғат Донақовты қабылдады
22 Қаңтар 2020, 11:50
24 қаңтарда Үкімет үйінде Президент Қ. Тоқаевтың төрағалығымен Үкіметтің кеңейтілген отырысы өтеді
22 Қаңтар 2020, 11:43
Президент «Атамекен» ҰКП президиумының төрағасы Тимур Құлыбаевты қабылдады
22 Қаңтар 2020, 11:39
Ә. Смайылов ҚР-да инвестициялық саясатты іске асыру мәселелері жөнінде кеңес өткізді
21 Қаңтар 2020, 19:30
Нұрсұлтан Назарбаев Конституциялық Кеңестің отырысына қатысты
21 Қаңтар 2020, 18:44
Қазақстанның Тұңғыш Президенті «Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театрына барды
21 Қаңтар 2020, 16:41
Қасым-Жомарт Тоқаев Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойының салтанатты ашылу рәсіміне қатысты
21 Қаңтар 2020, 16:04
Б. Сапарбаев Нұр-Cұлтан қаласында Медициналық психиатриялық денсаулық орталығының жұмысымен танысты
21 Қаңтар 2020, 13:03
Роман Скляр ГФР бизнесмендерімен Қазақстанға тікелей неміс инвестициясын тарту мәселесін талқылады
21 Қаңтар 2020, 12:47
Мемлекет басшысы Нұр-Сұлтан қаласының әкімі Алтай Көлгіновті қабылдады
21 Қаңтар 2020, 11:02
Мұрат Әйтенов Шымкент қаласының әкімі болып тағайындалды
21 Қаңтар 2020, 08:48
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин Павлодар облысының жаңа әкімі Ә. Сқақовты таныстырды
21 Қаңтар 2020, 08:23
Ә. Сқақов Павлодар облысының әкімі болып тағайындалды
20 Қаңтар 2020, 19:11
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин цифрлық экономика мен инновацияларды дамыту мәселелері жөнінде кеңес өткізді
18 Қаңтар 2020, 16:40
Қазақстанда ауыл мектептерінде білім беру сапасын жақсарту бойынша пилоттық жоба іске қосылады
18 Қаңтар 2020, 11:59
«Жылдың үздік волонтері» сыйлығы мен әлеуметтік студенттік несие: Қазақстанда еріктілерді қалай ынталандырады
18 Қаңтар 2020, 11:53
Білім беру волонтерлігі: ауыл мектептерінің балаларын ҰБТ мен олимпиадаларға дайындайды
18 Қаңтар 2020, 11:37
Волонтерлік қозғалысқа 50 мыңнан астам адам тартылған — Ә. Ғалымовамен сұхбат
18 Қаңтар 2020, 10:21
Роман Скляр ГФР-дың ҚР-дағы Төтенше және Өкілетті Елшісі Тило Клиннермен кездесті
17 Қаңтар 2020, 16:14
Елбасы қоры Қазақстан Үкіметімен бірлесіп салалық менеджерлерді даярлау бағдарламасын іске асыруға кіріседі
17 Қаңтар 2020, 14:42
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин 2020 жылы ірі автожол жобаларын іске асыруды аяқтауды тапсырды
17 Қаңтар 2020, 13:15
Қасым-Жомарт Тоқаев бірқатар кездесу өткізді
17 Қаңтар 2020, 09:44
АӘК жаңа тәсілдері және МӘМС енгізу — Б. Сапарбаев селекторлық кеңес өткізді
16 Қаңтар 2020, 19:25
Бақыт Сұлтанов резервтегі жастарды Сауда және интеграция министрлігіне жұмысқа шақырды
16 Қаңтар 2020, 19:23
Әсет Исекешев ҚР Президентінің көмекшісі – Қауіпсіздік Кеңесінің Хатшысы қызметіне тағайындалды
16 Қаңтар 2020, 16:08
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин мал шаруашылығын дамыту мәселелері жөнінде кеңес өткізді
16 Қаңтар 2020, 12:29
Қалмұханбет Қасымов ҚР Мемлекеттік күзет қызметінің бастығы лауазымында Әнуар Садықұловты алмастырды
16 Қаңтар 2020, 12:17
Қазақстандықтардың 97%-ы МӘМС қатысушылары — медициналық сақтандыруды енгізу қалай жүргізілуде
15 Қаңтар 2020, 19:27
Қазақстанның Тұңғыш Президенті Парламент Мәжілісінің Төрағасы Нұрлан Нығматулинді қабылдады
15 Қаңтар 2020, 18:23
ҚР Президенті Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мемлекеттер тобының атқарушы хатшысы Джанлука Эспозитоны қабылдады
15 Қаңтар 2020, 15:13
Мемлекет басшысы Президенттік жастар кадр резервінің мүшелерімен кездесті
15 Қаңтар 2020, 10:30
2019 жылы «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын іске асыру аясында 8 мың жұмыс орны құрылды
14 Қаңтар 2020, 14:36
Алмабек Марс ҚР АШМ Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің төрағасы болып тағайындалды
13 Қаңтар 2020, 20:28
Қазақстан Президенті Сауда және интеграция министрі Бақыт Сұлтановты қабылдады
13 Қаңтар 2020, 20:23
Мемлекет басшысы Жоғарғы Сот төрағасы Жақып Асановты қабылдады
13 Қаңтар 2020, 20:08
Б. Сапарбаев шетелдіктерге рұқсат беруді бақылауды күшейтуді тапсырды
10 Қаңтар 2020, 18:03
Кепілдендірілген әлеуметтік пакет, мемлекеттік жәрдемақы: 2020 жылы АӘК тағайындау механизмі қалай өзгерді
10 Қаңтар 2020, 17:40
Нұрсұлтан Назарбаев Премьер-Министр Асқар Маминді қабылдады
10 Қаңтар 2020, 17:05
2020 жылдан бастап атаулы әлеуметтік көмекті тағайындаудың жаңартылған тетіктері күшіне енді
10 Қаңтар 2020, 16:29
Аз қамтылған отбасылардың балаларына арналған кепілдендірілген әлеуметтік пакет: қандай өнімдер және қай жастағы балалар қамтылады
08 Қаңтар 2020, 19:30
Нұрсұлтан Назарбаев Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Кеңсесінің басшылығымен кеңес өткізді
08 Қаңтар 2020, 19:05
Нұрсұлтан Назарбаев Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті – Елбасы Қорының атқарушы директоры Әсет Исекешевті қабылдады
08 Қаңтар 2020, 15:15
Мемлекет басшысы Парсы шығанағы аймағындағы ахуалға байланысты кеңес өткізді
07 Қаңтар 2020, 09:51
Жұмысқа орналастыру, тұрғын үймен қамту, шағын несиелендіру: қазақстандық жастар үшін 2019 жыл қалай өтті
07 Қаңтар 2020, 09:27
Мемлекет басшысы қазақстандықтарды Рождество мерекесімен құттықтады
05 Қаңтар 2020, 19:32
Елжан Біртанов: МӘМС аясындағы барлық даулы жағдайлар емделушінің пайдасына шешілуі керек
04 Қаңтар 2020, 13:59
Қ. Тоқаев Президент Әкімшілігі басшылығымен 2020 жылғы жұмыстардың басым бағыттары жөнінде жиын өткізді
31 Желтоқсан 2019, 12:44
Қазақстан Президенті Премьер-Министр Асқар Маминді қабылдады
31 Желтоқсан 2019, 10:20
Салық амнистиясын пайдаланған ШОБ субъектілерінің 4,4 млрд теңге айыппұлы мен өсімпұлы есептен шығарылды
30 Желтоқсан 2019, 18:56
ҚР ҰЭМ: 7 жыл ішінде 7 млн адам сапалы әлеуметтік-инженерлік инфрақұрылыммен қамтылады 
30 Желтоқсан 2019, 18:46
Өңірлерді дамытудың жаңа бағдарламасының нәтижесінде 3,5 мың ауылдық елді мекеннің әлеуметтік инфрақұрылымы жаңғыртылады — Е. Алпысов
30 Желтоқсан 2019, 16:27
Тұтынушылар заңды чектерін талап етуі керек: МКК азаматтарды көлеңкелі экономикамен күресуге шақырады
30 Желтоқсан 2019, 16:24
480 мың салық төлеуші онлайн кассаларды қолдануға көшті — З. Шындали
30 Желтоқсан 2019, 16:12
2020 жылы барлық ақшалай есеп айырысулар онлайн кассаны қолданумен жүргізілуге міндетті — З. Шындалимен сұхбат 
30 Желтоқсан 2019, 11:06
Азамат Батырқожа ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі болып тағайындалды
30 Желтоқсан 2019, 10:46
Мирас Дәуленов ҚР білім және ғылым вице-министрі болып тағайындалды
30 Желтоқсан 2019, 09:34
2019 жылы Үкімет Парламент қарауына 32 заң жобасын енгізді
30 Желтоқсан 2019, 09:27
Үкімет заң жобалау жұмыстарының 2020 жылға арналған жоспарын бекітті
29 Желтоқсан 2019, 12:20
Видеодайджест: «Аптаның айшықты оқиғалары» №44
27 Желтоқсан 2019, 18:55
Марат Нұрғожин ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі лауазымынан босатылды
27 Желтоқсан 2019, 17:54
Мемлекет басшысы Алматы маңындағы ұшақ апатына байланысты кеңес өткізді
27 Желтоқсан 2019, 17:31
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин ұшақ апатының себептеріне толық тергеу жүргізуді және қаза тапқандардың отбасыларына көмек көрсетуді тапсырды
27 Желтоқсан 2019, 15:05
30 желтоқсанда Үкімет үйінде ҚР Үкіметінің отырысы өтеді
26 Желтоқсан 2019, 18:15
«Қарапайым заттар экономикасы», жаңа инвестициялық жобалар және жұмыс орындарын құру — Жамбыл облысы қалай дамуда
26 Желтоқсан 2019, 14:48
А. Маминнің Жамбыл облысына сапары: «ЕвроХим» минералды тыңайтқыштар зауытының құрылысына $1 млрд инвестиция салады
26 Желтоқсан 2019, 11:30
Ерлан Оразбай ҚР Президенті Іс басқарушысының орынбасары қызметіне тағайындалды
25 Желтоқсан 2019, 18:30
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндірушілер үшін ұсынылатын жаңа мүмкіндіктер: субсидиялар және жеңілдікті несие түрлері қандай
25 Желтоқсан 2019, 18:18
Руслан Баймишев ҚР индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі болып тағайындалды
25 Желтоқсан 2019, 17:45
А. Мамин етті мал шаруашылығын дамыту мәселелері жөнінде кеңейтілген кеңес өткізді
25 Желтоқсан 2019, 17:43
Ғабидулла Оспанқұлов ҚР ақпарат және қоғамдық даму вице-министрі болып тағайындалды
25 Желтоқсан 2019, 17:29
Жұмабай Қарағаев ҚР энергетика вице-министрі болып тағайындалды
25 Желтоқсан 2019, 17:00
Мұрат Жүребеков ҚР бірінші энергетика вице-министрі болып тағайындалды
25 Желтоқсан 2019, 16:55
«Еңбек» бағдарламасы аясында 416 мың адам жұмысқа орналастырылды — Б. Сапарбаев
25 Желтоқсан 2019, 16:12
2020 жылы 750 мыңнан астам әлеуметтік сала қызметкерінің жалақысы көбейтіледі
25 Желтоқсан 2019, 15:30
132 мың қазақстандықтың жәрдемақысы 2020 жылы 30%-ға артады
25 Желтоқсан 2019, 15:00
2020 жылы ерекше қажеттіліктері бар адамдарды жұмыспен қамтудың жаңа тетіктері әзірленеді — ҚР ЕХӘҚМ
25 Желтоқсан 2019, 14:43
Б. Сапарбаев әлеуметтік салада орын алатын өзгерістер туралы айтып берді
25 Желтоқсан 2019, 12:39
Мемлекет басшысы бірқатар кадрлық өзгерістер жасады
24 Желтоқсан 2019, 19:00
ҚР Үкіметінің отырысы, 24.12.2019
24 Желтоқсан 2019, 17:18
Қазақстанның автожол саласында интеллектуалды жүйелерді дамытуға 25 млрд теңге жеке инвестициялар бағытталады
24 Желтоқсан 2019, 16:37
Мемлекет басшысы академик Асқар Жұмаділдаевты қабылдады
24 Желтоқсан 2019, 15:18
Мемлекет басшысының әлеуметтік саланы дамыту жөніндегі тапсырмаларын іске асыру барысы туралы баспасөз конференциясы өтеді
24 Желтоқсан 2019, 13:16
Жаңа экологиялық кодекс ЭЫДҰ елдерінің тәжірибесін ескерумен әзірленді — сарапшылар 
24 Желтоқсан 2019, 11:11
Үкімет «Қарапайым заттар экономикасы» жеңілдікпен несиелендіру бағдарламасының іске асырылу барысын қарастырды
24 Желтоқсан 2019, 11:10
Жаңа Экологиялық кодекс кәсіпорындарды өндірістерін жаңғыртуға ынталандырады — А. Мамин
24 Желтоқсан 2019, 11:07
А. Маминнің жолдар бойынша берген тапсырмасы: жылыту және тамақтандыру пунктін құру, жолдарды тазарту және қауіпсіздікті қамтамасыз ету
24 Желтоқсан 2019, 10:47
Экологиялық құқық бұзушылықтар үшін салынатын әкімшілік айыппұл көлемі 10 есе өседі — М. Мырзағалиев
24 Желтоқсан 2019, 10:42
ҚР ІІМ: жолдардағы жағдай тұрақтандырылды, барлық қажетті техника мен адам ресурстары тартылды
23 Желтоқсан 2019, 20:22
Қазақстандағы жеңіл өнеркәсіп саласына шолу: импорт алмастыру, экспорт және мемлекеттік қолдау қалай жүзеге асуда
23 Желтоқсан 2019, 15:30
Қасым-Жомарт Тоқаев С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетіне барды
23 Желтоқсан 2019, 11:09
24 желтоқсанда Үкімет үйінде ҚР Үкіметінің отырысы өтеді
21 Желтоқсан 2019, 14:51
Мемлекет басшысы бірқатар кадрлық өзгерістер жасады
21 Желтоқсан 2019, 14:48
Қасым-Жомарт Тоқаев Түркиямен әскери ынтымақтастық туралы келісімді ратификациялады
21 Желтоқсан 2019, 13:56
Видеодайджест: «Аптаның айшықты оқиғалары» №43
20 Желтоқсан 2019, 18:40
ҚР Премьер-Министрінің төрағалығымен өткен Жаңғырту жөніндегі ұлттық комиссия «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асырудың аралық қорытындыларын қарады
20 Желтоқсан 2019, 18:04
Мемлекет басшысы Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің екінші отырысына қатысты
20 Желтоқсан 2019, 15:10
Махамбет Досмұхамбетов ҚР энергетика бірінші вице-министрі қызметінен босатылды
19 Желтоқсан 2019, 19:50
Премьер-Министр А. Мамин ҚР Президенті жанындағы «жасыл экономикаға» көшу жөніндегі кеңестің отырысын өткізді
19 Желтоқсан 2019, 19:09
Білім беру мен денсаулық сақтауды дамытудың бесжылдық жоспары, жаңа энергетика министрі: ҚР Министрлер кабинетінің отырысы қалай өтті
19 Желтоқсан 2019, 19:00
ҚР Үкіметінің отырысы, 19.12.2019
19 Желтоқсан 2019, 17:29
Нұрсұлтан Назарбаев БАӘ ҚР-дағы Төтенше және Өкілетті Елшісі Мұхаммед әл-Джабермен кездесті
19 Желтоқсан 2019, 16:35
Мемлекет басшысы Энергетика министрі Нұрлан Ноғаевты қабылдады
19 Желтоқсан 2019, 16:26
2020 жылдың соңына дейін барлық мектептер күзетпен, бейнебақылаумен және тасымалдаумен қамтамасыз етілуі тиіс — А. Аймағамбетов
19 Желтоқсан 2019, 16:17
Президент Қасым-Жомарт Тоқаев Түркістан облысының әкімі Өмірзақ Шөкеевті қабылдады
19 Желтоқсан 2019, 14:59
2025 жылға қарай барлық білім беру бағдарламалары кәсіби стандарттарды ескере отырып жаңартылады — ҚР БҒМ
19 Желтоқсан 2019, 13:34
Денсаулық сақтауды дамытудың жаңа мемлекеттік бағдарламасы: салауатты өмір салты мен адам капиталын дамытуға басымдық беріледі
19 Желтоқсан 2019, 12:53
Білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы: оқу бағдарламаларын жаңарту, ғылымды қолдау және электронды ҰБТ
19 Желтоқсан 2019, 09:49
Үкімет денсаулық сақтауды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекітті
19 Желтоқсан 2019, 09:36
2025 жылға қарай білім мен ғылымға жұмсалатын шығындар Қазақстанның ЖІӨ-нің 7% дейін өседі
18 Желтоқсан 2019, 21:00
Қазақстан Президенті Сыртқы істер министрі Мұхтар Тілеубердіні қабылдады
18 Желтоқсан 2019, 20:36
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин Атырау облысының жаңа әкімі М. Досмұхамбетовты таныстырды
18 Желтоқсан 2019, 20:19
ҚР Президенті Қ. Тоқаев Атырау облысының әкімін тағайындады
18 Желтоқсан 2019, 20:17
Мемлекет басшысы Қазақстан Республикасының энергетика министрін тағайындады
18 Желтоқсан 2019, 20:11
«Алтын адамның әлем музейлеріне шеруі»: көрмеге 1 млн-нан астам шетелдіктер келді
18 Желтоқсан 2019, 18:44
Қазақстан Президенті дене шынықтыру және спорт мәселелері жөніндегі заңға қол қойды
18 Желтоқсан 2019, 18:34
Мемлекет басшысы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің төрағасы Мәдина Әбілқасымованы қабылдады
18 Желтоқсан 2019, 16:54
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин Еуразиялық даму банкі Кеңесінің отырысын өткізді
18 Желтоқсан 2019, 16:12
Тимур Тоқтабаев ҚР индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі қызметінен босатылды
18 Желтоқсан 2019, 13:51
19 желтоқсанда Үкімет үйінде Қазақстан Үкіметінің отырысы өтеді
18 Желтоқсан 2019, 13:03
«Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асыру тиімділігі 600 млрд теңгеден асты — А. Мамин  
18 Желтоқсан 2019, 12:49
Қазақстан Президенті бірқатар кадрлық өзгерістер жасады
17 Желтоқсан 2019, 11:00
Қазақстан экономикасының өсуінің негізгі драйвері ретіндегі инвестициялар: жаңа кәсіпорындар, озық технологиялар және жаңа жұмыс орындарының құрылуы
15 Желтоқсан 2019, 08:51
Видеодайджест: «Аптаның айшықты оқиғалары» №42
14 Желтоқсан 2019, 20:38
ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары Әлихан Смайылов Семей қаласында 40 тұрғынға пәтер кілттерін табыстады
14 Желтоқсан 2019, 16:02
Роман Скляр «КамАЗ» зауытының 50 жылдығына арналған салтанатты іс-шараға қатысты  
13 Желтоқсан 2019, 18:45
«Алтын сапа», «Парыз» және «Қазақстанның үздік тауары»: ҚР үздік кәсіпорындарын марапаттау рәсімі қалай өтті
13 Желтоқсан 2019, 18:09
ҚР Премьер-Министрі Асқар Маминнің Америка Құрама Штаттарына жұмыс сапарының қорытындысы бойынша видеодайджест
13 Желтоқсан 2019, 16:46
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин Тәуелсіздік күніне орай мемлекеттік және партия марапаттарын табыстады
13 Желтоқсан 2019, 13:09
Индустрияландыру күніне орай Қазақстанның үздік кәсіпорындары мен кәсіпкерлері марапатталды
13 Желтоқсан 2019, 08:55
Мемлекеттік бюджет кірістері 101,3%-ға асыра орындалды — Ә. Смайылов
13 Желтоқсан 2019, 08:47
Қазақстан экономикасының өсімі 11 айда 4,4% құрады
13 Желтоқсан 2019, 08:42
«7-20-25» бағдарламасы бойынша 11 мыңнан аса отбасы қарыз алды — Ұлттық Банк
13 Желтоқсан 2019, 08:33
11 айдың қорытындысы бойынша экономика өсімінің басты драйверлері өңдеу өнеркәсібі, қызмет көрсету және құрылыс саласы болды - ҚР ҰЭМ
12 Желтоқсан 2019, 22:45
Елбасы ERG компаниясының 25 жылдығына арналған салтанатты шараға қатысты
12 Желтоқсан 2019, 19:24
Елбасы мемлекеттік наградаларды табыс етті
12 Желтоқсан 2019, 19:18
Қазақстан Президенті мемлекеттік наградалар мен сыйлықтарды табыстауға арналған салтанатты рәсімге қатысты
12 Желтоқсан 2019, 12:57
Қазақстанда индустрияландыру қалай дамыды: өнеркәсіптің жаңғыруы, инвестициялар ағымы, инновациялық серпіліс
12 Желтоқсан 2019, 11:37
Тәуелсіздік күні қарсаңында бірқатар азамат мемлекеттік наградалармен марапатталды
12 Желтоқсан 2019, 08:01
ҚР Премьер-Министрі А. Мамин және ЕҚҚДБ президенті С. Чакрабарти ҚР денсаулық сақтау инфрақұрылымын жаңғырту туралы құжатқа қол қойды
11 Желтоқсан 2019, 20:33
Қасым-Жомарт Тоқаев Ерболат Досаев пен Анар Жайылғанованы қабылдады
11 Желтоқсан 2019, 18:46
«Еңбек» мемлекеттік бағдарламасының іске асырылуы: көпбалалы аналарды ШОБ саласына тарту, шағын несиелендіру, отбасылық бизнес құру
11 Желтоқсан 2019, 15:57
Қазақстан Президенті «Ауыл» партиясының төрағасы Әли Бектаевты қабылдады
11 Желтоқсан 2019, 12:05
13 желтоқсанда Үкімет үйінде Қазақстан Үкіметінің отырысы өтеді
11 Желтоқсан 2019, 11:14
Үкіметте Қазақстанның жоғары оқу орындарын оңтайландыру жөніндегі комиссия отырысы өтті
11 Желтоқсан 2019, 08:59
А. Маминнің Сан-Францискоға сапары: стартаптар, венчурлық капитал және цифрлық технологиялар
10 Желтоқсан 2019, 23:28
Нұрсұлтан Назарбаев елорданың алғашқы құрылысына атсалысушылармен кездесті
10 Желтоқсан 2019, 23:09
Мемлекет басшысы «ЛУКОЙЛ» мұнай компаниясының президенті Вагит Алекперовті қабылдады
10 Желтоқсан 2019, 23:07
Президент Қасым-Жомарт Тоқаев бірқатар мемлекеттің елшілерінен сенім грамоталарын қабылдады
10 Желтоқсан 2019, 16:27
Мемлекет басшысы Жастар жылының жабылу және Волонтер жылының басталу салтанатына қатысты
10 Желтоқсан 2019, 14:37
ҚР Президентінің Жолдауын АӨК саласында іске асыру: инвестицияларды және мал шаруашылығы өнімдерінің өндірісін арттыру
10 Желтоқсан 2019, 08:38
А. Маминнің АҚШ-қа жұмыс сапары: америкалық агробизнес лидерлері «Tyson Foods» және «Valmont Industries» Қазақстанға инвестиция салады
09 Желтоқсан 2019, 20:54
Қасым-Жомарт Тоқаев бірқатар кездесу өткізді
09 Желтоқсан 2019, 20:46
Мемлекет басшысы АТ саласындағы келісімді ратификациялау туралы Заңға қол қойды
09 Желтоқсан 2019, 18:32
Елбасы КСРО халық әртісі, опера әншісі Бибігүл Төлегеновамен кездесті
08 Желтоқсан 2019, 09:45
Видеодайджест: «Аптаның айшықты оқиғалары» №41
07 Желтоқсан 2019, 19:44
Бердібек Сапарбаев әлеуметтік осал топтардың мәселелерін шешуге ықпал етуді тапсырды
06 Желтоқсан 2019, 23:20
Мемлекет басшысы Берлин еуразиялық клубының 28-отырысына қатысты
06 Желтоқсан 2019, 23:09
Қасым-Жомарт Тоқаев Германияға ресми сапарының аясында бірқатар кездесулер өткізді
06 Желтоқсан 2019, 18:45
Дарынды оқушыларды қолдаудың Жол картасы: көпбалалы отбасылар мен ауыл балалары үшін жаңа мүмкіндіктер қандай
06 Желтоқсан 2019, 18:34
ҚР Премьер-Министрі А. Маминнің Шымкент қаласына және Түркістан облысына жұмыс сапарының қорытындысы бойынша видеодайджест
06 Желтоқсан 2019, 18:07
Ірі мұнай өндіру зауыттарында қазір мұнай өндірісі жоғары деңгейде - ҚР ЭМ
06 Желтоқсан 2019, 17:13
Мұнай өнімдері нарығындағы жағдай тұрақты - Энергетика министрлігі
06 Желтоқсан 2019, 16:34
2019 жылы мұнай өндіру жоспары асыра орындалады - Энергетика министрлігі
06 Желтоқсан 2019, 13:39
ҚР Үкіметінде зейнетақы жүйесінің тиімділігін арттыру мәселелері талқыланды
05 Желтоқсан 2019, 20:45
Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев ресми сапармен Германияда
05 Желтоқсан 2019, 15:44
А. Мамин Түркістан қаласында жаңа жобаларды іске қосты
05 Желтоқсан 2019, 12:43
«Қарапайым заттар экономикасы»: А. Мамин Шымкент пен Түркістан облысында тоқыма және азық-түлік өнімдері өндірісін ашты
05 Желтоқсан 2019, 12:34
Мұнайгаз саласын дамыту туралы баспасөз конференциясы өтеді
04 Желтоқсан 2019, 17:29
ҚР Премьер-Министрі Асқар Мамин Біліктілік жөніндегі ұлттық кеңес отырысын өткізді
04 Желтоқсан 2019, 17:19
ҚР Премьер-Министрі Асқар Мамин «Kazakh Invest» директорлар кеңесінің отырысын өткізді
Депутаттық сауал
© 2019 Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Баспасөз Қызметі